زمان جاري : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 - 10:05 بعد از ظهر
درباره ما
  • به
  • سایت
  • ما
  • خیلی
  • خوش آمدید
بهترين حالت نمايش در مرورگر فايرفاکس و کروم
طراحیون YourAds
چگونه سایتمان را سریع تر ایندکس کنیم؟
زمان جاري : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 - 10:05 بعد از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم
armann.rzb.ir
چگونه سایتمان را سریع تر ایندکس کنیم؟
تعداد بازديد : 153
start11 آفلاين



ارسال‌ها : 262
عضويت: 3 /11 /1395
چگونه سایتمان را سریع تر ایندکس کنیم؟

در جهانی که سرعت حرف اول را می‌زند، همه دوست دارند تا کارهایشان سریعتر پیش برود؛ دسترسی به اخبار و محتواهای جدید از طرف موتورهای جست‌وجو سریع‌تر شود. هر چند وبمسترها از این فاعده مستثنی نیستند و آن ها هم دوست دارند تا اگر نوشته‌ای می‌نویسند، پیش از رقبایشان در موتور جستجوگر گوگل ثبت شود. در این مقاله شرکت تبلیغاتی سعی داریم روش های مختلفی برای بالا بردن سرعت ایندکس کردن صفحات را برایتان نام ببریم.
ابتدا اجازه بدهید تفاوت‌های موجود بین خزیدن (crawling) و ایندکس شدن را بررسی کنیم. فرآیند Crawling یا خزش، توسط نرم‌افزارهایی که برای همین کار نوشته شدند (bot) انجام می‌شود تا آدرس صفحات جدید و قدیمی را تشخیص دهند. حالا پس از این که آدرس صفحات پیدا شد، ربات های موتور جستجوگر از نظر کیفی محتوای سایت را بررسی می‌کنند؛ ارتباط آنها با کلمات کلیدی را می یابند و در سرورهای خود ذخیره می‌کنند تا در زمان جست‌وجو کاربر، بتوانند این صفحاتتبلیغ در گوگل را رتبه بندی کنند و برای کاربران به نمایش بگذارند.
به طور کلی می توان گفت، پس از آنکه یکی از این بات ها به سایت شما وارد می شود، سایت شما را با نسخه قبلی از سایت تان که در سرور ذخیره دارد مقایسه می کند و اگر تغییری در آن (مانند اضافه شدن لینک جدید، تغییر در محتوا و ...) در آن اتفاق افتاده باشد، تغییرات را اعمال کرده و سایت آموزش تبلیغات اینترنتی را مجدداً ایندکس می کند. حال می خواهیم به سوال مهمی که در این مقاله مطرح کردیم پاسخ دهیم: چگونه می توان سرعت Crawl شدن وب سایت ها توسط ربات های موتور جستجوگر را افزایش داد تا صفحات وب سایت در سرور های گوگل سریعتر ایندکس شوند.
چگونه سرعت خزیدن ربات های موتور جستجوی گوگل را افزایش دهیم؟


همانگونه که در سئو برای هر مبحثی، بخش های مختلفی در نظر گرفته می شود و فاکتورهای متعددی در آموزش سئو سایت ذخیل هستند، در بحث خزیدن ربات ها یا Crawling هم چنین فاکتورهایی وجود دارد. وقتی می گوئیم افزایش سرعت ایندکس شدن به این معنی نیست که یک دکمه ای وجود دارد که می توان از طریق آن سرعت را افزایش داد یا فعلی نیست که بتوان گفت باید آن را در یک ساعت یا یک روز انجام داد. در ادامه چند راهکار اصلی که برای افزایش سرعت Crawling وب سایت ها متداول است را برایتان بیان می کنیم:
ایجاد یک نقشه سایت و ثبت آن در گوگل وبمستر تولز


یکی از نکات مهمی که هر سایتی باید داشته باشد، نقشه سایت افزایش ورودی گوگل با سئو یا سایت مپ می باشد. در اولین قدم برای سایت خود یک نقشه ایجاد کنید و آن را در گوگل وبمستر تولز ثبت کنید. برای انجام این کار می توانید از ابزارهایی مانند XML sitemaps استفاده کنید.
اشتراک گذاری مطالب در شبکه های اجتماعی


هیچ شکی نیست که شبکه های اجتماعی می توانند سرعت ایندکس شدن صفحات سایتراه اندازی voip شما را به افزایش دهند، بنابراین بعد از اینکه صفحه جدیدی را در سایت خود بودجود آوردید، بهتر است آن را در شبکه های اجتماعی مانند گوگل پلاس، فیسبوک، لینکدین و توئیتر به اشتراک بگذارید. گوگل پلاس از آنجایی که شبکه اجتماعی خود گوگل است، دسترسی گوگل به مطالب هزینه تبلیغ در تلگرام شما را آسان تر می کند. بنابراین نوشته های شما راحت تر از گذشته ایندکس می شوند. البته شبکه های اجتماعی دیگر نیز مهم هستند، اما گوگل پلاس را فراموش نکنید.
افزایش تعداد بک لینک های خارجی سایت


ما همیشه گفته ایم که لینک بیلدینگ و ایجاد لینک های طبیعی اهمیت بسیار زیادی برای سایت ها دارند و رتبه سایت در نتایج جستجوی گوگل را افزایش می دهند. در این قسمت می خواهیم به شما بگوئیم این لینک ها اهمیت دیگری نیز دارند و آن بالا بردن سرعت ایندکس شدن محتوای جدید سایت سیستم همکاری با کانال تلگرام است. به دست آوردن تعداد زیادی بک لینک می تواند سرعت خزیده شدن سایت شما را افزایش دهد.
استفاده از ابزار Fetch as Google


آیا تا به حال برایتان این سوال پیش آمده است که ابزار Fetch as Google گوگل چه کاربردی دارد؟ این ابزارِ گوگل به شما امکان می دهد تا ببینید موتور جستجوی گوگل صفحات شما را به صورت دیداری و کدنویسی، چگونه مشاهده می کند، اما پس از اینکه صفحه ای را Fetch می کنید، دکمه ای با عنوان Submit to index وجود دارد که باید بر روی آن کلیک کنید.
پس از کلیک برروی این دکمه، دو گزینه پیش روی شما قرار خواهد گرفت:

  • Crawl only this URL - خزیدن و ایندکس کردن همین آدرس سایت

  • Crawl this URL and its direct links - خزش این صفحه و لینک های مستقیم به این آدرس


اگر صرفاً می خواهید گوگل یک آدرس را مجدداً ایندکس کند، گزینه اول را انتخاب نمایید. اما اگر می خواهید ربات گوگل سایت قیمت خودرو استارت را مجدداً Crawl کند، گزینه دوم را انتخاب کنید.
البته نکته ای که باید به خاطر داشته باشید این است که بیشتر از 500 آدرس در ماه برای هر اکانت وبمستر تولز و 10 در خواست خزش کلی سایتخریدوفروش خودرو ، امکان پذیر نیست. هرچند لازم به ذکر است گوگل ضمانت نمی کند که پس از انجام این کار صفحه جدید تان حتماً ایندکس خواهد شد.
در فرآیند ایندکس شدن فاکتورهای بسیار زیادی دخیل هستند، مثل سرعت بروزرسانی محتوای سایت شما، سرعت بارگذاری سایتتان و موارد دیگری که صرفا با گذشت زمان به دست می آیند. اگر شما تجربه‌ای در افزایش سرعت ایندکس شدن سایتتان دارید، در بخش نظرات آن را با ما به اشتراک بگذارید.
جمعه 06 اسفند 1395 - 22:47
وب کاربر ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش
mokha آفلاين



ارسال‌ها : 1
عضويت: 7 /1 /1398
پاسخ 1 : چگونه سایتمان را سریع تر ایندکس کنیم؟
سلام
مقاله کامل و جامعی در مورد تبلیغات در گوگل بود ممنون از شما خسته نباشید
چهارشنبه 07 فروردین 1398 - 19:50
وب کاربر ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش






برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


armann.rzb.ir
طراحیون
:تمامي حقوق مطالب اين انجمن مربوط به همين انجمن ميباشد و هرگونه کپي برداري يا ترجمه قالب به شدت پيگرد قانوني دارد|طراح قالب طراحیون

به امتياز دهيد

با تشکر از حمايت شما