زمان جاري : دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 - 1:00 قبل از ظهر
درباره ما
  • به
  • سایت
  • ما
  • خیلی
  • خوش آمدید
بهترين حالت نمايش در مرورگر فايرفاکس و کروم
طراحیون YourAds
کدوم هتل استانبول بریم؟
زمان جاري : دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 - 1:00 قبل از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم
armann.rzb.ir
کدوم هتل استانبول بریم؟
تعداد بازديد : 116
amirali96 آفلاين



ارسال‌ها : 110
عضويت: 30 /3 /1397
کدوم هتل استانبول بریم؟
شهر استانبول یکی از شهرهای توریستی ترکیه محسوب می شود که به دلیل داشتن جاذبه ها و بافت تاریخی و قدیمی اش بسیار مورد توجه گردشگران قرار گرفته است.انتخاب هتل و محل اقامت از دغدغه های اصلی مسافران استانبول است.
شهر استانبول به دلیل قرار گرفتن در دو قاره آسیا و اروپا به یکی از توریست پذیرترین شهرهای ترکیه تبدیل شده است. در این شهر مساجد تاریخی، موزه ها، بازارها و مراکز خرید بسیار زیادی وجود دارد که گردشگران از آن ها بازدید می کنند.
در شهر استانبول، هتل ها و آپارتمان های زیادی برای اقامت گردشگران در نظرگرفته شده است. از هتل های ارزان قیمت تا هتل های 5 ستاره و لاکچری که امکانات بسیاری دارند.

هتل های 5 ستاره استانبول
هتل سوئیسوتل بسفروس که از بهترین هتل های جهان محسوب می شود، 206 اتاق و سوئیت مجلل و لوکس دارد که دارای دکوراسیون بسیار زیبا و امکانات مختلفی مانند سرویس بهداشتی، حمام لوکس، وسایل بهداشتی، تلویزیون، دمپایی و اینترنت می باشند.
هتل فور سیزن که از هتل های 5 ستاره و لوکس استانبول است، با ارائه خدمات و امکانات رفاهی توانسته تا عناوینی از قبیل برترین هتل تجاری استانبول، چهارمین هتل خانوادگی، نهمین هتل رمانتیک استانبول و یازدهمین هتل لوکس استانبول را از آن خود کند.
هتل اینترکنتینانتال دارای اتاق های متعددی که برخی از این اتاق ها دارای چشم انداری به سمت دریا هستند و امکاناتی از قبیل تلویزیون، حوله، دمپایی، حمام، سرویس بهداشتی، سیستم تهویه، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، بطری آب، تلفن، اتو و … در اتاق ها وجود دارد.
هتل دیوان در نزدیکی میدان تکسیم قرار گرفته است و همین امر موجب شده تا عده زیادی از گردشگران این هتل را برای اقامت خود انتخاب نمایند. چرا که هتل به ایستگاه های حمل و نقل عمومی بسیار نزدیک است و مراکز خرید زیادی را اطراف این هتل می توان دید. البته هتل دیوان به جاذبه های استانبول نیز دسترسی خوبی دارد
هتل چراغان پالاس، از هتل لوکس و مجلل استانبول است که به دلیل امکانات بسیار عالی و لاکچری که دارد، بسیار مورد پسند کسانی است که به دنبال اقامت در یک هتلی بی نهایت شیک هستند.
هتل پرا پالاس در استانبول، به عنوان اولین هتل لوکس این شهر شناخته می شود. این هتل که یک هتل پنج ستاره است در بلندترین بخش شهر استانبول و حد فاصل بخش آسیایی و اروپایی استانبول وقع شده است.
هتل الیت ورد در محله beyoglu در شهر زیبای استانبول واقع شده است و درفاصله ۱٫۵ کیلومتری از کاخ دولماباغچه واقع گردیده است. این هتل همچنین دارای مرکز آب گرم و سونا نیز هست.
هتل سنت رجیس اگر چه شاید کمی گران به نظر برسد اما امکانات بسیار خوبی را به مهمانانش ارائه می دهد.هتل سنت رجیس علاوه بر امکانات درون اتاق ها، امکانات عمومی و تفریحی بسیاری نیز به مهمان خود ارائه می کند.همچنین هتل سنت رجیس در نزدیکی مرکز نمایشگاه و همایش های استانبول قرار دارد. کاخ دلما باغچه از نزدیک ترین جاذبه ها به این هتل می باشد.

هتل های 4 ستاره استانبول
هتل امیرا استانبول یکی از هتل های برتر از نظر سایت معتبر بوکینگ می باشد که 4 ستاره و لوکس است که در مرکز شهر استانبول قرار دارد. هتل امیرا دسترسی خوبی به برخی جاذبه ها از جمله مسجد آبی، مسجد باشکوه ایاصوفیه،باسیلیکا سیسترن، قصر امپراتوری توپکاپی و بازار بزرگ استانبول دارد.
هتل سلطانیا یکی از هتل های 4 ستاره تاپ در استانبول است. این هتل در محله سلطان احمد قرار دارد و به دلیل معماری باشکوه و طراحی سلطنتی که در این هتل به کار رفته است، یک اقامت اشرافی را به مهمانان خود هدیه می کند.
هتل فرونیا استانبول یک هتل 4 ستاره است که تاکنون میزبان بسیار زیادی از گردشگران خارجی بوده است. این هتل در نزدیکی میدان تکسیم قرار دارد.
هتل بلک برد یکی از هتل های منتخب 4 ستاره در شهر استانبول است. این هتل در محله لاله لی قرار دارد. هل بلک برد به 2 ایستگاه مترو بسیار نزدیک است و همین موجب می شود تا گردشگران به راحتی بتوانند به بازدید جاذبه های این شهر بروند.
هتل کارلتون به جاذبه های استانبول نزدیک است. با اقامت در این هتل می توانید به راحتی به بازدید جاذبه هایی مانند مسجد سلیمانیه، موزه سنت صوفیا و بازار بزرگ استانبول بروید.
هتل نیلز یکی از هتل های کوچک در منطقه قدیمی بازار بزرگ استانبول است که بسیار لوکس می باشد. با کمتر از 5 دقیقه پیاده روی می توانید به بازار بروید. هتل نیلز جزو بیست هتل برتر و رومانتیک استانبول قرار دارد که فضایی خانوادگی و مدرن دارد.
هتل وایت هوس دارنده افتخارات و عناوینی چون برترین هتل خانوادگی استانبول، ششمین هتل رمانتیک برتر استانبول و عنوان هجدهمین هتل تجاری برتر استانبول می باشد. این هتل حدود یک ساعت و ربع با فرودگاه صبیحه گوکچن فاصله دارد. ایستگاه تراموا سلطان احمد 100 متر با هتل فاصله دارد.
هتل گلدن هورن دارای معماری جالبی است و به سبک دوره عثمانی طراحی شده است. البته این هتل را می توان تلفیقی از معماری سنتی و مدرن دانست.
هتل گرند دِپرا یکی دیگر از بهترین هتل های ۴ ستاره استانبول در منطقه مرمره است. این هتل در فاصله ۲٫۳ کیلومتری از کاخ دولما باغچه قرار دارد.
هتل سَنَت پِرا یکی دیگر از بهترین هتل های ۴ ستاره استانبول که در فاصله ۲٫۳ کیلومتری از کاخ دولما باغچه و در فاصله ۲٫۶ کیلومتری از حجاب سوفیا واقع گردیده است. این هتل دارای یک رستوران بسیار خوب است.
هتل سوکولو پاشا که معماری آن معلق به دوره عثمانی است یک هتل 4 ستاره است. ساختمان این هتل در قرن 16 بنا شده است.
سه شنبه 28 آبان 1398 - 10:47
ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش
amirali96 آفلاين



ارسال‌ها : 110
عضويت: 30 /3 /1397
پاسخ 1 : سفر ارزان به آنتالیا
آنتالیا از لوکس ترین سفرها محسوب می شود.این شهر از شهرهای اروپایی محسوب می شود و اروپاییان نیز علاقه زیادی به این شهر و تفریحات آن دارند.این شهر البته برای افراد آسیایی از لوکس ترین سفرها است اما این سفر نسبت به سایر شهرهای اروپایی ارزان تر است.با ما همراه باشید تا ارزان ترین زمان سفر به آنتالیا را بدانید.
آنتالیا آب و هوایی معتدل و مدیترانه ای دارد.بهترین زمان سفر به این که میزان رطوبت در ان بسیار کم است و برای استفاده از تفریحات آبی و ساحلی مناسب است فصل تابستان است.
در فصل تابستان این شهر کمترین میزان رطوبت را دارد و بهترین شرایط را برای استفاده از تفریحات آبی دارد.البته این مورد نیز قابل ذکر است که فصل تابستان گران ترین زمان سفر به آنتالیا است.این شهر در فصل های تابستان و نیمه دوم فصل بهار و نیمه اول فصل پاییز برای سفر مناسب است که تابستان گران ترین زمان آن است.نیمه دوم بهار و نیمه اول پاییز البته از نظر قیمت بسیار بهتر از تابستان است.
برای سفر ارزان و مقرون به صرفه به آنتالیا پیشنهاد دیگر ما استفاده از هتل های با خدمات یوآل را پیشنهاد می کنیم به این ترتیب در تمام طول سفر در هتل نیازی به پرداخت هزینه ندارید و باید با کیف پولتان خداحافظی نمایید.
چهارشنبه 29 آبان 1398 - 16:28
ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش






برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


armann.rzb.ir
طراحیون
:تمامي حقوق مطالب اين انجمن مربوط به همين انجمن ميباشد و هرگونه کپي برداري يا ترجمه قالب به شدت پيگرد قانوني دارد|طراح قالب طراحیون

به امتياز دهيد

با تشکر از حمايت شما